Komunikat
Osoby niepełnosprawne zainteresowane pomocą finansową w ramach Programu "Aktywny Samorząd” - mogą składać wnioski ELEKTRONICZNIE lub W FORMIE PAPIEROWEJ.
Wnioski o dofinansowanie można składać w formie elektronicznej w Systemie Obsługi Wsparcia, dostępnym pod adresem https://sow.pfron.org.pl/ Zachęcamy do korzystania z tej formy - możecie Państwo złożyć wniosek nie wychodząc z domu!!
Terminy przyjmowania wniosków:
Moduł I: nabór wniosków realizowany będzie w okresie od dnia 1 marca 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2021 r.
Moduł II (pomoc finansowa w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym) - wnioski o dofinansowanie można składać od dnia 1 marca 2021 r. Nabór obejmuje wnioski o dofinansowanie lub refundację kosztów opłaty za czesne oraz dodatku na pokrycie kosztów kształcenia dla semestru letniego roku akademickiego 2020/2021 oraz refundację kosztów opłaty za czesne w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021
Termin zakończenia przyjmowania wniosków wypada:
- dnia 31 marca 2021 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2020/2021),
- dnia 10 października 2021 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2021/2022).
Wnioski należy składać na każdy semestr oddzielnie!!!
Druki wniosków są dostępne do pobrania na stronie WCPR w zakładce dokumenty do pobrania, zakładka - Dofinansowanie w ramach programu ,,Aktywny samorząd” .
Prosimy o rzetelne i uważne wypełnianie wniosków, co w sposób istotny skróci czas ich rozpatrywania i oczekiwania na wypłatę dofinansowania.
UWAGA !!! Komunikat ten dotyczy tylko osoby zamieszkujące z zamiarem stałego pobytu na terenie m.st. Warszawa.